úterý 27. ledna 2015

Recenze: Nevítaní

Název: Nevítaní
Originální název: Uninvited
Autor: Sophie Jordan
Rok vydání v ČR: 2014
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 318

**************
Spojené státy americké, rok 2021.
Davy Hamiltonová ví víc než kdokoli jiný, jaké je to stát se obětí ironie života. Ze zázračného dítěte s dokonalými vyhlídkami na budoucnost, krásným přítelem a skvělou kamarádkou se z ní stal vyvrhel společnosti. A to jen na základě jednoho testu – testu, který jí změnil život od základů. Ze všech stran teď slýchá, jaká musí být, pokud je nositelkou vadné DNA. Nestává se však člověk takovým, jakým mu diktují být?




Celou recenzi najdete na webu Fantasya :)

8 komentářů:

  1. Zrovna dneska jsem si říkala, že jsem u tebe na blogu dlouho nebyla a ty jako bys mě slyšela, zveřejníš článek! :)
    Recenze se mi dost líbí, na knížku jsi mě nalákala :) Z nějakého důvodu jsem ji doteď přehlížela, ale pokud se mi dostane do rukou, nebudu váhat a přečtu si ji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohoho :D
      Děkuji za milý komentář, já si zas pokaždé, kdy jsem viděla na Facebooku upozornění, že jsi přidala nový post do skupiny Knižních blogerů, říkala : ,,Sakra, přidej taky už něco na ten blog!!" :D
      Jsem teď celkem vytížená, budu se stěhovat, mám knižní krizi, plánuju vraždu spolubydlící a celkově asi fakt ,,syndrom vyhoření" - v blogování...
      Jsem ráda, že se recenze líbila, je to jiný styl psaní, než píšu obvykle, tak to byl nezvyk :D

      Vymazat
    2. Nemáš vůbec zač :) Hehe :D Já postuji vražedně často :D I když taky nemám čas, ale kdo potřebuje spánek, že ano! :D
      Je to jiné, ale taky sakra dobré! :)
      Stěhování je vždycky náročné (co já o tom vím :D). Vražda taky zabere spousta času :D Chápu :D Sledovala jsem nějaké drama, cos řešila na FB :D
      Snad se brzy zase dostaneš "do sedla" a bude se ti snáze psát :) Těším se na další články :)

      Vymazat
    3. Vražedně často je moc dobrý interval! :D
      Děkuji :3
      Já se stěhovala asi u 8x, takže už toho mám plný zuby :D
      Jo, ta telenovela o lehké děvě, co obývá vedlejší pokoj... Ta byla zábavná :D
      Děkuji Ti moc :) Budu se snažit :3

      Vymazat
  2. Moc pěkně shrnuté. Nějak o Nevítaných poslední dobou čtu na své poměry hodně recenzí, ale tvoje byla první pozitivní a vůbec nekritická! To to bylo vážně tak dobré? Nechce se mi tomu věřit. :D Fakt jsem o této knize četla jen nepěkné věci. Asi po ní jen tak nesáhnu, i když ty jsi mě trochu nalomila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Hehe, mě to bavilo :)
      Je to fakt klasický young adult se sympatickým bad boyem a hrdinkou, co nefňuká (a těch je málo :D)

      Vymazat
  3. Přijde mi to zajímavé, akorát ta obálka je taková jakási umělá...

    OdpovědětVymazat